Enjoy!

Witajcie Kochani!

Żródło: klik
Piątkowo, weekendowo czy porankowo, jak kto woli :) Mam nadzieję, że będziecie mieć cudowny weekend! Ja ruszam na Mazury! Na chwilę. Czekam z niecierpliwością licząc również na zapowiadanie ochłodzenie :) Wiem, wiem, sama chciałam uciec przez afrykańską zimą i spędzić lato w Polsce... Ale takich temperatur się nie spodziewałam!!! 

Wiem, że to brzmi dziwnie, ale w RPA, nawet w najgorętszych letnich, upalnych chwilach - nie umęczyłam się tak bardzo jak przy 37 stopniach ciepła w Polsce :) Wilgotność ma ogromne znaczenie! Ogromne!




Cudownego dnia Wam życzę. I weekendu. Niezależnie od aury za oknem :)

Komentarze

  1. wypoczywaj kochana! trzymaj się cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, w Batumi przy 52 stopniach nie było tak gorąco jak tu przy 38 !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty