Ndebele hut - cross stitch project

Przeżyłam ostatnio "chwile grozy" związane z działaniem mojego aparaciku a właściwie baterii, w związku z tym chwilowo nie mogłam robić zdjęć moich prac, a trochę się ich nazbierało.Ale ponieważ wszystko jest już ze sprzętem w porządku, zabieram się do dokumentacji :) Dzisiaj przedstawiam Wam mój afrykański projekt - ""Ndebele Hut". Wspominałam Wam kiedyś o tym, że Ndebele to jedno z moich ulubionych plemion afrykańskich, podobają mi się kolory, wyrazistość barw strojów, ozdób i domków plemiennych.

Projekt zajął mi duuużo czasu i kosztował duuużo pracy, ale warto było, prawda?







Komentarze

  1. Zdecydowanie warto było !!! Cudowna praca Agnieszko !!!
    I jakie fajne zmiany tu u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu!!!
      Za miłe słowa odnośnie pracy jak i wyglądu bloga :)
      Potrzebowałam już coś zmienić!

      Usuń
  2. Uważam, że warto było ! Wyszło ślicznie : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty