Tea art & wyzwania dzień czwarty :)

Dzisiejszy temat wyzwania czerwcowego daje wyjątkowo duże pole do popisu. Mowa o "ZROBIONE PRZEZ CIEBIE". Tak więc TU znajdziecie wszelkie hendmejdowe interpretacje tematu. Od szydełkowych arcydzieł (ten przyrząd jeszcze na mnie czeka, ale i na niego przyjdzie czas), poprzez papierowe twory przeróżne. A i niejedna biżuteryjna praca się znajdzie! No i super! Bardzo mnie cieszy kiedy kreatywność rośnie w narodzie :) 

Ja natomiast postanowiłam pokazać Wam jeden z moich ostatnich projektów. Dzieło herbaciane! Tak, tak, jako tło w tym dwuczęściowym obrazku posłużyły torebki po herbacie. Po rooibosie oczywiście :) Wysuszone, opróżnione z zawartości i voila, prawdziwie eko - dzieło:)

Jeśli ktoś zainteresowany jest szczegółami, chętnie zdradzę kilka sekretów dotyczących produkcji owej pracy.

Tymczasem idę na herbatkę! 

Miłego dnia!








Komentarze

  1. bardzo ładne, gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  2. to obrazek? a mogły być piknę podstawki pod kubek wystarczy tylko podkleić pod szklaną szybkę i super można podziwiać. ale jeśli dzieło jest nieco większe mogła by być szklana taca do podawania herbaty. ogólnie dzieło-arcydzieło sama tak nie potrafię, jeśli możesz zdradź przynajmniej część sekretu jak zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to obrazek, dwuczęściowy :)

      Bardzo prosty w wykonaniu. Trzeba wysuszyć torebki po herbacie, następnie opróżnić zawartość, torebli wyprasować i przykleić na np. deseczkę (ja użyłam płyty). Potem dowolnie można napisać miękkim ołówkiem dowolny tekst, odbić stemple, technika dowolna - polakierować powierzchnię i obraz, taca, podkładka - prawie gotowa :) Ja na końcu malowałam dzbanek i filiżankę, ale można namalować co się chce :) I gotowe.

      p.s. ważne jest zaimpregnowanie całości :)

      pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Super obrazek ;)
    Wiesz mi możesz zdradzic , bo interesuję się tym
    Tak troszkę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Przepięknie wygląda, no profeska :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twórczość "coś z niczego" :)
    świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ekstra pomysł! Nie ma to jak filiżankę z herbatą postawić na torebce! Zawsze przecież jest odwrotnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty