Konkurs, konkurs, konkurs !!!

Moi Drodzy, jak już zapowiedziałam - mam dla Was propozycję konkursową :) 
Tym razem gadżety kuchenne ... 

1. Kolorowa, afrykańska ściereczka z napisem RSA ROCKS. 
W tle wiele południowoafrykańskich symboli, znajdzie się i wiatrak ale też i słoń!


2.  Komplet 4 podkładek pod kubki, równie kolorowe i "lokalne" :)



3. No i obiecany magnes na lodówkę.
Magnes z pięknym kwiatkiem, symbolem RPA - Proteą :)


Mam nadzieję, że podoba Wam się zestawik.

A oto i zasady 

- zostaw komentarz pod tym postem
- dla osób blogujących - umieść baner na swoim blogu
- dla osób nieposiadających bloga - w komentarzu podaj adres mailowy,
 poproszę też o imię!
- dołącz do grupy obserwatorów - dla chętnych :)

baner do pobrania:


Konkurs trwa od dzisiaj do 13 kwietnia.
Po tym terminie nastąpi losowanie zwycięzcy!

Zapraszam!!!

p.s. 
Muszę się Wam pożalić, że czasami nie rozumiem bloggera. Często zupełnie nieoczekiwanie odmawia współpracy. Dzisiaj, na przykład zobaczyłam, że zniknęło wiele z Waszych komentarzy. Bardzo się cieszę, że do mnie piszecie. Wasze miłe słowa zawsze sprawiają mi wielką radość! Dlatego tym bardziej szkoda mi, że część z wiadomości od Was - wyparowała. Mam nadzieję, że wrócą! 

Komentarze

  1. No to ja sie zglaszam!! I pozdrawiam serdezcnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Popraw link do konkursu, bo banerek jest nieaktywny

      Usuń
  2. to ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty. Staję do kolejki.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja startuję do konkursu ! Już nie mogę doczekać się relacji z wyprawy ! Pozdrawiam Sylwia W.Kraków
    PS Aguś podejrzenia o których Ci wcześniej pisałam potwierdziły się 100 %
    It's a men world;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty