Koncentracja przed podróżą!

Hmm... tematów na posty mam w głowie mnóstwo. Wiele wydarzeń, miejsc, ciekawostek, o których chciałabym Wam opowiedzieć, pokazać, podzielić się opiniami. Ale to już chyba z polskiej ziemi pisać będę. Otóż od weekendu zauważam u siebie problemy z koncentracją. Podekscytowanie połączone ze stresem przed podróżą daje o sobie znać w dosyć osobliwy sposób. Trudno mi dokończyć zaczęte działania. Obmyślam, czy oby wszystko odpowiednio zapakowałam. Obmyślam razy nie-wiem-ile! A już jak zamiast w wodzie pędzel umoczyłam w herbacie - stwierdziłam, wystarczy :) :) :)

Przyznaję, że zapakowanie się w tak długą podróż nie jest łatwe. Z całą wdzięcznością dla Emiratów, że powiększyli dopuszczalny bagaż bezpłatny do 30 kg - i tak musiałam się przepakowywać bo ciągle kilogramów wychodziło za dużo!Ech...

Tak więc pewnie ulży mi dopiero jak przejdę przez wszystkie kontrole, bramki, odprawy i siądę w spokoju w fotelu. Czyli za kilka godzin :) Cóż, ciekawa jestem jak to jest z tym Waszym latem :) Niedługo się przekonam!



Uściski, 
Agnesss


Komentarze

  1. W takim raziem życzę przychylnych celników, oby te Twoje kilogramy bez zgrzytów dotarły do celu. Tobie mile spędzonego czasu w Polsce! Pozdrawiam, Moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarły bez problemu :)
      Wszystko się udało!
      Pozdrawiam :) :) :)

      Usuń
  2. Szczęśliwej podróży i cudownego pobytu w Polsce !! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas lato kapryśne, ale i tak jest fajnie :-)
    Udanej podróży i wypaśnego pobytu w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty