Książki - maj 2012

Mija właśnie pierwszy miesiąc mojego pobytu w RPA, 
dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi dokonaniami czytelniczymi :)

1. Richard Paul Evans - Szukając Noel

Książka na jeden wieczór. 
Lekka, przyjemna, sympatyczna:)


2. Jodi Picoult - Bez mojej zgody

Po pierwsze nie lubię filmowych okładek książek.
Po drugie - im więcej książek Jodi czytam
( a było ich już kilka),
tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu,
że są bardzo do siebie podobne..
Podobne motywy, sytuacje, sposób narracji..
Oczywiście czyta się przyjemnie,
 więc pewnie wrócę jeszcze do tej autorki :)


3. Doris Lessing - Odpowiednie małżeństwo

A oto sprawca mojego przestoju czytelniczego!

"Odpowiednie małżeństwo"
to druga część cyklu pt. "Dzieci przemocy",
w którym opisane są losy Afrykanerki Marty Quest.

 Pierwszą część historii przeczytałam bardzo szybko.
Niestety z drugim tomem nie było tak łatwo.
Po przeczytaniu 200 stron nastąpił kryzys
i  długo musiałam walczyć ze sobą, aby dobrnąć do końca.
Potem było już lepiej, w pewnym momencie
była nawet bardzo interesująca . . .

ale ogólnie lektura ta to nie lada wyzwanie!



Nie jest tego dużo w maju, bo wiele innych, nowych rzeczy wokół do roboty ...
Ale w najbliższe, zimowe miesiące
- mam zamiar nadrobić zaległości :)

* zdjęcia pochodzą z internetu :)

Komentarze

Popularne posty