Wyniki AGNESSS GIVEAWAY!!!

Kochani, miałam ogromne wyrzuty sumienia, ze tak długo kazałam Wam czekać na wyniki konkursu. Ostatnie tygodnie minęły mi w mgnieniu oka, jakoś nie po drodze mi było do blogowania. Pojawiły się nawet myśli, czy oby nie straciłam serca do Agnesss in Africa? Wydaje się, ze nie. Ale też potrzebuję jeszcze chwilkę, aby zawitać tu na nowo, częściej a przynajmniej regularnie, hehe :)

Nie trzymam zatem Was już dłużej w niepewności!

Oto i zwycięzcy! A właściwie zwyciężczynie :)

Pierwsza nagroda to moja autorska biżuteria. Naszyjnik powędruje do ...

 Gratuluje Natalii!!!

Tak jak wspominałam, zwycięzca nagrodę będzie mógł wybrać sam, czekam zatem na maila, który naszyjnik podoba Ci się najbardziej :) A do wyboru masz 1 z 10ciu: 



































Druga nagroda, w postaci jednego z moich obrazów powędruje do:
























Olu, Tobie również serdecznie gratuluje!!!!

Twoja nagroda jest wybrana przez Ciebie, jedna z moich akwarel, znajdujących  się w moim sklepie na Ezebee: oTU. czekam na informacje w mailu, który obraz najbardziej przypadł Ci do gustu :)

W ramach rehabilitacji za opóźnienie w ogłoszeniu wyników, oprócz wspomnianych nagród, dorzucę coś ekstra, ale niech to będzie niespodzianka!!!

Wszystkim Wam bardzo serdecznie dziękuję za udział w zabawie!!! No i cierpliwość :)

Uściski, 
Agnesss

Komentarze

  1. Gratulacje dla Natalii i Aleksandry. Serdecznie pozdrawiam. Ala :o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty