W Cieniu Pałacu Zimowego/ The House Of Special Purpose - JOHN BOYNE

Zauważyłam, że w ostatnim czasie mam tendencję do zaczynania kilku książek i czytania ich jednocześnie :) Wcześniej nigdy tego nie praktykowałam. Z jednej strony to działa - w zależności od humory mogę podczytywać reportaż, powieść, poradnik itp; ale też w takiej formie niemożliwe okazuje się (nie wiem jeszcze dlaczego?) zaczytywanie się i pochłanianie książki niemalże jednorazowo. Dlatego też postanowiłam, dla odmiany, wrócić do poprzedniego stylu. Idealnie pasowała do tego książka polecona przez przyjaciółkę - "W cieniu Pałacu Zimowego" / "The House of Special Purspose" - Johna Boyne. Przyznaję, że moja ignorancja związana z twórczością tego pana była ogromna, gdyż nie wiedziałam, że oprócz "Chłopca w pasiastej piżamie" napisał inne książki :) Najwyższa pora była to zmienić i sięgnąć po jedną  z nich.A kiedy jeszcze okazało się, że tematyka rosyjska, nie zastanawiałam się ani chwili!! Od czasu trylogii "Jeźdźca miedzianego" nie czytałam nic co zawierałoby wschodnie klimaty więc teraz z wielką przyjemnością zaczytywałam się w carskim, mroźnym, chwilami syberyjskim klimacie :) Poza tym uważam, że od czasu do czasu trzeba sięgnąć po dobre czytadło. Takie, które całkowicie nas pochłonie, na kilka wieczorów zabierze nas w inny świat. Ja tak miałam czytając historię Georgija i Zoi. 























Nieco więcej opinii o wspomnianej książce znajdziecie TU, uprzedzam jednak, że część z nich zdradza, za dużo moim zdaniem, treści!

p.s. zdjęcia okładek pochodzą w wymienionych wyżej stron.

Komentarze

Popularne posty