Back in Bloem :)

No to jestem. Z powrotem w Bloem. Podróż minęła spokojnie, planowo i w poniedziałek o 16 wylądowałam na tutejszym lotnisku. Mąż już czekał :) W domku natomiast szampan, truskawki, słodki upominek na powitanie i inne atrakcje. Miło tak wracać. Chyba etap witania się to najlepszy element rozłąki...

Przywitała mnie też wiosenna aura. Z dnia na dzień robi się coraz cieplej. rozkwita nam nasza śliwa. Czuję się trochę jak rok temu, kiedy to mniej więcej o tej porze roku wróciłam ze szpitala i również zastałam wiosnę.

Poniżej obecna sceneria :) 


























:)


Komentarze

  1. Choć jesień już idzie to Twój blog poprawia humor, bo ukazuje wiosnę. :)

    panna-patrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc wiosna po lecie w Twoim kalendarzu Aga.. w takim razie nacieszę się złotą polską jesienią za Ciebie też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak, poproszę! Nacieszaj się za nas dwie a ja będę słała wiosenne fluidy :)
      p.s. miło Cię widzieć!

      Usuń
  3. welcome back Aga ;)
    dziwnie tak patrzeć... u ciebie życie rozkwita, a u nas powoli będzie gasnąć... my będziemy marzli a ty będziesz nam słać słonce z Twoich zdjęć.... ;) ale póki co to witaj i zapraszam do mnie na odnowionego bloga ;)

    Buziaki z Danii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Żanet!

      Na Twojego Detoksa zajrzę na bank, i to nie raz i nie dwa!
      Co do słońca - to na nasze afrykańskie możesz liczyć ;)

      Buziak!!!

      Usuń
  4. Super, że podróż minęła szybko i sprawnie. Fajnie się wraca do ukochanych po długiej rozłące. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fajnie, fajnie :)
      Za Twoim Kiosc'iem też się stęskniłam, podglądałam Cię tylko na fb od czasu do czasu,
      ale teraz już znowu będę stałym gościem i fanem Twoich działań!!!

      Usuń
  5. Trochę Cię tu brakowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooo.... kochanieńka moja wróciła:))) Już tęskniłam. To czekam co dalej, pisz, opowiadaj, pokazuj... No, fajnie że juz jesteś:)) ścisk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się stęskniłam!!!!!!! Bardzo :)
      Będę pisać i pokazywać co nieco ale też zaczytywać się w Twoich szwedzkich zapiskach!
      Bom nie na czasie....

      XOXO

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty