"Co nas nie zabije" David Lagercrantz


Źródło: KLIK
Nie ma wakacji bez odpowiedniej lektury! Kilka sezonów temu w ciągu tygodnia pochłonęłam trylogię Millenium Stiega Larssona, w tym roku postanowiłam przeczytać kontynuację losów Lisbeth i Mikaela, autorstwa Davida Lagercrantza  i wiecie co? Podobało mi się. Może przysłużył się tu polski tłumacz, ale jak dla mnie czwarta część serii stylem nie odbiegała od poprzednich. Nie wiem co prawda, czy Larsson zaczął opisaną historię, czy całość od A do Z powstała wg pomysłu... – mnie wciągnęło i tak jak przystało na wakacyjne czytadło – „połknęłam” książkę w 3 dni! Polecam. Fajna historia. Miło mi było przenieść się w szwedzki świat na kilka chwil, znowu i przez te kilka dni pobyć częscią owej listopadowej historii.. ze śniegiem, zawieruchą no i tajemnicą w tle.

Komentarze

Popularne posty