Konkurs z "TAM MIESZKAM" :)



Kochani, jutro wielki dzień! Jutro będzie miała miejsce premiera książki pt. "Tam mieszkam", do której, o czym już wspominałam, napisaliśmy rozdział. 

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Marginesy oraz Malwinie Wrotniak, która jest pomysłodawczynią projektu, mam dla Was 3 egzemplarze książki. Aby wygrać książeczki wystarczy zostawić komentarz pod tym postem - wyrazić chęć udziału w losowaniu oraz napisać z czym kojarzy się Wam RPA i czy rozważylibyście zamieszkanie tam? Konkurs będzie trwał do końca tego tygodnia, do niedzieli 25go września, równolegle na blogu i FB. Można wziąć udział i tu i tu - wtedy szanse wygranej rosną :) Powodzenia!!!

Źródło: KLIK


Tymczasem jutro (środa 21.09.2016 r.) będzie można nas spotkać o 22:20 w programie "Halo Polonia" w TVP Polonia :) A wkrótce również i w Polskim Radiu :) Ale o szczegółach napiszę już pewnie na Fb później! Do zobaczenia!!! 

Do zerknięcia podsyłam też kilka sznurków, byliśmy TU i TU  :) 


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. RPA kojarzy mi się wyłącznie z cudowną szczęśliwą rodzinką czyli Wami i najlepszą chyba odważną decyzją Twoją Aga sprzed lat :) rozważyłabym emigracje ale raczej do mniej gorącego kraju ;) buziaki, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. mi niezmiennie z "W pustyni i w puszczy", ciepłem, egzotyką i tak, chciałabym przeżyć przygodę i tam zamieszkać, bo przybliżyłaś mi pięknie ten kontynent :)
    P.S. doszedł juz list?

    OdpowiedzUsuń
  4. wyslalem odpowiedz mailem, bo nie moglem sie tu zmiescic. Ale RPA mi sie podoba i chce wiecej zobaczyc, wiec jeszcze przyjade.
    Andrzej Jankowski

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wolnoscia,walka i wielka przygoda.
    Jest najbardziej europejska posrod krajow afrykañskich i wystarczajaco afrykañska dla takiego europejczyka jak ja.Jade ,chocby jutro !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Moje skojarzenia z RPA to: bogaty, nowoczesny kraj afrykański, walka z apartheidem, Nelson Mandela i skomplikowana historia najnowsza, Oscar Pistorius, piękna przyroda i winaI. Od paru lat oczywiście Agnieszka i Jasiek na emigracji. Piwo! Pozdrowiam Piotrek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wzgledu ze mieszkalam w RPA prawie 3 lata, musze brac udzial w tym konkursie! RPA Kojarzy mi sie z pieknymi ludzmi, z ich intersujacymi imionami. Takze z najpiekniejszymi krajobrazami jakie Dane mi bylo widziec w zyciu. Kojarzy mi sie takze z Najlepszym winem, jakie mialam okazje pic. Kojarzy mi sie takze z bieda..... napieciem w spoleczenstwie I Strachem przed przed przestepstwem.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć wyrażam chęć udziału w losowaniu:) Moim głównym skojarzeniem jest agnesssinafrica.blogspot.com - to dzięki tej stronie mam okazję poznawać bliżej państwo na południowym krańcu Afryki. Nie są mi już obce takie stwierdzenia jak afrikaans czy braai ;) Korzenie na stałe zapuszczone mam w Polce więc zamieszkać nie ale zwiedzać jak najbardziej tak :) Serdeczne pozdrowienia dla całej czwórki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja poproszę, wyrażam zgodę ;) Mnie kusi zupełnie inny klimat, sądzę, że inna mentalność ludzi i społeczeństwa, bez wyścigu szczurów, bez chorej korpo-rywalizacji, a przy tym piękne widoki i... ciepło! zawsze ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  10. RPA to dla mnie nieziemskie widoki, piękna przyroda ale także kraj kontrastów i zawiła historia.
    To jedno z miejsc, które bardzo bym chciała zobaczyć i Was tam odwiedzić.
    Lubię zmieniać miejsce zamieszkania, a w Afryce jeszcze nie mieszkałam, więc czemu nie :)

    Gratuluję książki, zapowiada się bardzo ciekawie :)
    ps. fajnie było Was zobaczyć i posłuchać w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd trafiłam na Twojego bloga, RPA kojarzy mi się najpierw z Wami - Lewtakami :) a dopiero potem z ciepłym słońcem, z cytrynami na drzewach, z dzikimi zwierzętami, swobodnie biegającymi! Niestety nie rozważamy zamieszkania w Waszym sąsiedztwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się kojarzy z piwem kraftowym. Zamieszkalbym tam, co więcej
    - nawet tam mieszkam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty