Kącik Franulka :)


Nasz Chłopiec skończył niedawno pół roku i myślę, że należy mu się oddzielny post z tej okazji! Zanim jednak takowy post popełnię - dzisiaj pokażę Wam Franciszkowy kącik, w którym jestem zakochana!!!  Tak, mowa o kąciku, gdyż Franciszek urzęduje, póki co, z nami w naszej sypialni, która na szczęście jest sporych rozmiarów! Zapraszam na relację foto!


Te śliczne poduszki to prezent świąteczny Chłopców, na razie obydwie urzedują u Franka. 
Na możliwości Ignackowe i jego wiecznie klejące paluszki, sa, hmmm, za jasne :)




 Piękna chmurka z napisem "Franek" oraz fajowym pociągiem to dzieło mojej niezwykle utalentowanej koleżanki Darii!! Daria uszyła też nam dwie poduchy - chmury, które jak widać, towarzyszą Franulkowi w łóżeczku, a ostatnio są regularnie tarmoszone i eksplorowane przez naszego kawalera :) 


 Mamy też na stanie Szumisia, ale u nas się nie sprawdził, zastanawiam się nad sprzedażą, gdyż służy nam jedynie do dekoracji :) Za to Sophie jest w użyciu codziennym, hit! Kupiłam ją jeszcze dla Ignacego, ale zanim się przybrałam do zakupu (zajęło to trochę ze względu na cenę żyrafy), to Ignacy był już za duży i teraz  Franek zabawia się z Żyrafą "od początku" :)





Jak widać, hmm, lubuję się w poduchach wszelakich :) Ale kiedy zobaczyłam jakie cuda robi/ szyje Margaretka - nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam dwie samochodowe poduchy chłopakom, jest jeszcze koparka Ignaca, ale ją pokażę Wam przy innej okazji ! 

Komentarze

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty