Hello February!

Źródło: KLIK
Witam Was lutowo. Życzę Wam, aby to był dobry miesiąc. Zapewne macie swoje lutowe plany, prawda? Ja mam i co nieco Wam o nich opowiem :) Chwilę temu zaczęłam moją "pottery adventure" i jestem zachwycona! Nie sądziłam, że z gliny można wyczarować takie cuda! Już wkrótce pokażę Wam pierwsze moje dzieła. A poniżej garść inspiracji ...

Źródło: 1, 2























O mojej pasji akwarelowej już wiecie, ale nie mówiłam jeszcze Wam za bardzo o tym, że postanowiłam spróbować też malowania akrylami. Przez długi czas na chęciach się kończyło. Stawałam przed sztalugą, patrzyłam na białe płótno i nic. Nie potrafiłam przenieść pomysłów, kolorów, kształtów z głowy na obraz. Ale ostatnio to się nieco zmieniło. Myślę, że to dlatego, że znalazłam odpowiednią inspirację. Tak więc trzymajcie kciuki!!!

Luty będzie też czasem oczekiwania na przesyłkę zza dalekiej wody, wraz z jej przybyciem będę mogła zabrać się na nową porcję mojej biżuterii.. są pomysły, ciekawe wzory tylko niektórych materiałów brak! Wersja optymistyczna przybycia paczki - luty, wersja bardziej realistyczna - marzec.Czekam zatem a Was zapraszam do From Agnesss with love.shop w każdej chwili, co nieco jest jeszcze do kupienia :) 


















Poza tym planuję zrobić niewielkie wietrzenie szafy, przejrzenie jej zawartości i "przeluźnienie" nieco :) Szkoda, że tu nie ma takich akcji ... Podobnie rzecz ma się z biżuterią, zawsze przy takich porządkach znajduję perełki :) Daaaawno nienoszone!

Z mniej interesujących zajęć, czeka nas przejście procedury przedłużania wiz. Kompletowanie dokumentów i mam nadzieje, sprawne załatwienie sprawy! Jest duża szansa, że uniwersytet pomoże nam w tym temacie, nie ukrywam, byłoby super!

A Wasze plany lutowe jak się mają?

xoxo
A.

Komentarze

  1. Czyli jak widzę luty zapowiada się bardzo artystycznie. Ciekawa jestem tych akrylowych prac, a zabawy w glinie zazdroszczę :)
    U mnie w lutym będzie dużo pracy, ale na szczęście artystycznej :) Poza tym w planach jeden wyjazd do Insbrucka i jeden gość u nas w Wiedniu :)
    Powodzenia w załatwianiu wizy i cudownego lutego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę cudownego lutego!
      Prace pokażę a i chętnie pooglądam Twoje nowe projekty :)

      Usuń
  2. No ja widzę Kochana że się rozkręciłaś artystycznie na dobre! Ciekawa jestem co wyszło z tego lepienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila i będą moje pierwsze wazony ale muszą się jeszcze upiec :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty