Poranna niedzielna kawa i relaks z gołym brzuchalem :)



Witam Was poniedziałkowo. Mam nadzieję, że Wasz weekend minął miło i przyjemnie, relaksująco i regenerująco! U nas sporo się działo, pół soboty spędziłam na markecie potem dłuuuugo dochodziłam do siebie po tych kilku godzinach na słońcu ( tak, u nas tropiki w pełni - nadal!!) ale za to niedziela była już rodzinna i spokojna.  My raczej nie świętujemy specjalnie walentynek, ale wczoraj, kiedy to Mąż zaprosił mnie na kawę poranną a'la walentynkową, nie odmówiłam i mieliśmy super rodzinny mini-wypad prawie-za miasto :) Byliśmy w CoffeeTalks Cafe. Miejsce na uboczu, w nieco vintage'owym klimacie, z dużą ilością, hmm, "elementów dekoracyjnych". Styl nie do końca mój, ale bardzo doceniam zaangażowanie właścicieli w prowadzenie lokalu, ciekawy klimat i przede wszystkim - przestrzeń i ciszę. Po ostatnich deszczach zazieleniło się tam też, co czyni miejsce jeszcze bardziej przyjemnym na poranną kawę/ drugie śniadanie :) Nasz Ignacek również ( i to bez kawy) bardzo się zrelaksował, rozłożył się na fotelu z brzuszkiem na wierzchu i tak leżał przez dobrych kilka minut, co jest raczej rzadkością :)





Moi Panowie eleganccy, w koszulinach :) I... rodzinne selfie :)

A kawa, mimo, że bezkofeinowa, była pyyyyszna :)


Jedna z moich ulubionych fotek :)

 Waniliowa muffinka i ciasto marchewkowe, bardzo smakowite! tutaj muffiny zazwyczaj serwuje się z masłem, żółtym serem i dżemem, co sądzicie o takiej kombinacji??



No i zaczynamy z sesją fotelową :) !!!



Uwielbiam tego chłopca, jego coraz to bardziej charakterny sposób bycia, wieelki apetyt i cudowny uśmiech! Jesteśmy obecnie w trakcie "fazy na buty" :) Nosi jej NON-STOP i bitwy o zdjęcie ich do kąpieli odbywają się co wieczór!!! Najgorzej, że czasami Ignacy chiałby nosić 3 albo i 4 buty na raz, i co wtedy? Tłumaczymy na okrągło, że są tylko 2 stopy i tylko 2 buty można nosić jednocześnie :) Mam nadzieję, że ta miłość potrwa długo i w zimie nie będzie problemu z "obuwaniem" młodego człowieka!

I mój Walenty :P

Dobrego tygodnia Kochani!!



Komentarze

Popularne posty