A Private Affair - Lesley Lokko


Źródło: KLIK
Już od dawna miałam napisać tutaj kilka słów o tej książce, przeczytanej już na początku roku. Czytadło, wciągająca historia – jak zawsze tej autorki, a przeczytałam już kilka jej pozycji. Kiedyś też wspominałam TU, że nie polecam czytać kilku jej książek pod rząd, gdyż historie a właściwie forma może wydać się zbyt jednakowa, sięgnąć po tytuły Lokko od czasu do czasu – polecam! Schemat powieści podobny do innych, jednocześnie inne historie, losy, które się łączą i przeplatają. Podoba mi się, że z każdym niemalże rozdziałem możemy poznać pewne wydarzenia z różnych perspektyw, różnie widziane i różnie opisane. Fajna powieść, przystępna i wkręcająca, jednocześnie niezobowiązująca. Poza tym tego typu książki lubię czytać po angielsku, idzie sprawnie i nie frustruje mnie, że stoję z akcją w miejscu, a tak mi się zdarzało z Doris Lessig na przykład, oj nie zachęca takie „utknięcie” do lektury, zdecydowanie nie J
W Polsce książka dostępna pod tytułem „Prywatna sprawa”, dostępna min. TU J Widziałam też, że ukazała się już kolejna powieść tej autorki "Białe kłamstewka" . Jeśli ktoś czytał niech da znać czy warto sięgać po kolejną powieść LL.

Komentarze

Popularne posty