Modowy piątek: sportowo mi!


Dzisiaj, piątkowo, obudziłam się z natchnieniem i weną do umieszczenia posta modowego. Dawno tu takiego nie było. Co jakiś czas pojawiają się wpisy inspiracyjne, są one jednak bardzo zróżnicowane i luźne. Dzisiaj będzie typowo modowo, a właściwie (nie)typowo dresowo :) Uwielbiam wszelki kolor, wzory, nieustannie inspirują mnie afrykańskie klimaty, jednakże ostatnio zauważam u siebie lekki zwrot w nieco bardziej spokojnym kierunku.I u mnie przyszła pora na szarości wszelkiej  maści a w związku z ciążą i poszukiwaniem wygody w stroju, zakochałam się ostatnio w dobrych poczciwych dresikach :) No bo ile można nosić legginsy?? Z całym do nich szacunkiem, czasami trzeba odmiany! Podobają mi się miksy wspomnianych spodni a'la sportowych z elementami takimi jak torby, kardigany,szale, kurtałki, botki czy inne obcasy! Zerknijcie sami :) Zapraszam!





Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego Pinteresta :)

Komentarze

  1. Witam, uwielbiam taki look.
    Mam nawet w szafie takie portki. Nosze je i do adidasów i do kozaczków letnich :O
    fajne inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty