Weekend. Ogród. 18 miesięcy. 27 tygodni. 1050g!


Weekend minął szybko, głównie dlatego, że większą jego część spędziłam na seminarium organizowanym w naszym kościele. Dotyczyło one Duchowości Ignacjańskiej, a że nasz Pierworodny Ignacy, poczułam się zobligowana aby dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat. Sobota była bardo męcząca i intensywna, więc po powrocie miałam siły tylko na kilka przytulańców z synem i przejrzenie książeczki, za to niedzielne spotkanie skończyło się wcześniej i mieliśmy razem fajne popołudnie! Podczas mojej nieobecności chłopaki dzielnie rządzili razem! Wyglądali na zadowolonych :) Bardzo to dla mnie ważne i ogromnie mnie cieszy, że Mąż mój tak cudownie zajmuje się Ignacym. Tak było od dnia nr 1 i mam nadzieję, że tak zostanie! Wsparcie pierwsza klasa!!! W weekend Syn skończył półtora roku!!! Tak, 18 miesięcy ten bąbel jest już z nami! Hurraa!!! Poza tym zaczynamy 27 tydzień ciąży a wg wczorajszego badania mamy już 1050g! człowieka!!!! Brawo, Synu! Pięknie rośniesz !!! A mnie tym samym serce rośnie :) Ostatnie tygodnie nastraszyły nas nieco zawirowaniami ciążowymi, wczorajsza wizyta lekarska była jednak bardzo pozytywna i w takim nastroju rozpoczęliśmy kolejny tydzień i w podobnym nastawieniu planujemy zaczynać już każdy kolejny!! Ciążowy i nie. Tak więc w 100% optymistycznym i pozytywnym nastawieniu witam Was w nowym tygodniu i życzę, aby był dobry!! Kończy się on przecież rozpoczęciem majówki a dla nas ... 5 rocznicą ślubu!!! Yay!!! Dobrego dnia!

 Miłość do książek trwa!!! Za Traktor Tadka Chrzestnej pięknie dziękujemy !!!



 Mama i Syn. Niedzielna sesja była tylko nasza! A właściwie powinnam napisać - mama i synowie <3


Ostatnimi  czasy moi Panowie mają mega-super sztamę, jak tylko Tata rano bierze do ręki klucz aby otworzyć drzwi - Ignacy biegnie co by przypadkiem Tacie nie przyszło do głowy pojechać (do szkoły) samemu!!! :) Uwielbiam ich!!














I trochę naszej dwójki :) Wkraczamy w III trymestr! Jak ten czas gna!?!

Uściski jesienne dla Was!


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty