Polandia

Dotarłam. Bezpiecznie i bez większych przygód. Tylko jeden z samolotów miał opóźnienie :) W Polsce lato w pełni. Kolorowo, wilgotno i właśnie ta wilgotność daje mi się trochę we znaki. Przez pierwsze dni chodziłam nieco śnięta, źle znosiłam temperatury, które mają się nijak do letnich temperatur w Bloem. Ale jednak męczyłam się nieco. Teraz już jest dużo lepiej, zaczynam eksplorować okolicę!

Ogród Mojej Mamy zachwyca! Otoczenie domu piękne, brzozy szumiące, kwiaty kwitnące i wszechobecna zieleń. Super!




Udanego weekendu Wam życzę  i pozdrawiam z Polski :)


Komentarze

  1. Baw sie, wypoczywaj, co tam chcesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrzej sie w Polandii, a Twoja mama to ma green thumb jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze!Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Milego wypoczynku Aga!!!!!!!! Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownego pobytu życzę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie :)
    Póki co pobyt udany!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ogród! Ja swój balkon, z racji nie posiadania ogrodu w tym roku całkowicie obsadziłam zieleniną :-) Busz sie lekki zrobił, ale tak przyjemnie jest zielono :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj jak miło i radośnie w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty