Potem

Potem - Rosamund Lupton

Źródło: Internet
Potem to moje pierwsze spotkanie z autorką. Mimo, że Lupton debiutowała inną powieścią (Siostra), która to stoi u mnie na półce, postanowiłam zacząć od Potem. Zazwyczaj nie czytam też thrillerów... :) Tym razem było inaczej! Thriller, opowieść o tragedii w rodzinie, o miłości matki do dziecka ale też historia kryminalna, którą nie tak łatwo rozwikłać. Książka trzymająca w napięciu, wciągająca, czyta się ją bardzo szybko. Mi zajęła 2 dni (w oczekiwaniu na Męża:). A ponieważ bohaterowie nie mają zbyt dużo czasu na odkrycie prawdy, tym szybciej chce się poznać zakończenie :)

Jedyne, co mnie zawiodło to zakończenie właśnie (w kontekście kryminalnym), za dużo różnych wersji, za dużo zawiłych teorii, za dużo. 

Lektura przyjemna, ale bez WOW, nie wiem jak długo będę ją pamiętać i wspominać.





Komentarze

  1. Następne czego nie widziałam na oczy , muszę się podciągnąc ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty