Rodzinna niedziela w Oliewenhuis :)

W niedzielę wybraliśmy się do Oliewenhuis. Bardzo przyjemnego i zielonego miejsca niemalże w centrum miasta. Można tu przyjechać na piknik, poleżeć na trawie, obejrzeć ciekawe (zewnętrzne i wewnętrzne) wystawy, napić się kawy, coś zjeść albo po prostu pospacerować, odpocząć, wyciszyć się ...

Niektóre obiekty można "wypróbować" osobiście :)

Red espresso, czyli rooibosowa wariacja - a'la kawa :) Fanem espresso jest Mąż, ja natomiast kosztowałam  cappuccino, z dużą ilością śmietanki ..

 oraz tartę z serem pleśniowym, biltongiem i figami :) mniam!























Słońce!!!

Mój Ci On jest! :)

 Czy już Wam wspominałam, że uwielbiam tutejsze niebo?


























Pozdrawiamy serdecznie 
i życzymy udanego tygodnia!!!

Aga i Jasiek :)





























p.s. a już za kilka dni ... :) 1 maja :)

Komentarze

  1. Piekne macie niebo i piekna para z Was :))
    A co jest 1 maja??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i drugiej połowy!
      A 1 maja, nasza rocznica ślubu, druga :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Biltong to tutejszy rarytas, suszone mięsko, twarde, słone.
      Dodają to gdzie się da a kupić można np. przy kasie w sklepie, obok słodyczy itp :)

      p.s. Dziękuję ;)

      Usuń
    2. tu nieco więcej o biltongu :)
      http://agnesssinafrica.blogspot.com/2012/08/biltong.html

      Usuń
  3. Bardzo fajne miejsce !
    Podoba mi się sofa :)
    Proszę wejdź na mojego bloga o podróżach podroze-to-co-kocham.blogspot.com
    I zostań moim obserwatorem .
    Dziękuje z góry !
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marysiu,

      Na pewno zajrzę na Twojego bloga.
      Tymczasem miło mi Cię widzieć tutaj :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ale zarąbista z Was para =)
    Miejsca cudne, dzięki Aga że się nimi dzielisz!
    W takim niebie też bym się zakochała....

    Cmoki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :)
      Dzielę się z chęcią, ale u Ciebie EURopę z chęcią też podglądam!

      :)

      Usuń
  5. Piękne widoczki !!
    Ślicznie wyglądacie razem.
    Mój Wa ostatnio też taki zarost wyhodował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie tak musi być, że u Naszych Panów etap brodowy :)
      A Wa? Co znaczy??

      Miłego wieczoru w nowym mieszkanku!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty