Słowo o giveaway :)

Moi drodzy, 

Przyszła pora na ogłoszenie wyników konkursu. 
Tym razem grono było bardziej kameralne, tym niemniej wyjątkowe
(2 Kasie i 2 Sylwie) - dziękuję :)

Szczęśliwą osobą jest Sylwia Waldowska
- gratuluję  i poproszę Cię o adres do wysyłki!!!
















Ale to nie koniec niespodzianek, postanowiłam, że tym razem upominki - niespodzianki trafią do wszystkich uczestniczek - tak więc poproszę również Kasię, Kasiu i Sylwię o przesłanie na maila adresów do wysyłki niespodzianek :) Najlepiej w tym tygodniu abym w miarę szybko mogła wysłać Wam co nieco :)


Komentarze

  1. Gratulacje dla dziewczyn !!

    Do mnie właśnie dotarł list od Ciebie :)
    Dziękuje Ci kochana za całego serca !!
    Zaraz zabieram się za robienie zdjęć i jutro pochwalę się na blogu tymi pięknymi przezentami :)

    Dziękuję jeszcze raz, kolczyki już mam na sobie :)
    Ściskam i cudownego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :):):) Bardzo dziękuję - odezwę się wieczorkiem :):):) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. hurra hurra uwielbiam nagrody pocieszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeeeeeeeeej, ale sie ciesze!! zaraz Ci pisze adres :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej kompletnie się nie spodziewałam :)
    Ogromnie Ci dziękuję :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam Was miło zaskoczyć, dajcie koniecznie znać jak przesyłki do Was dotrą
    (zazwyczaj trwa ok 10 dni)

    pozdrawiam!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty