21.01

Witam poniedziałkowo :)

Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie i pełni energii ruszacie w nowy tydzień!
U nas różnie to było...
Piątek i sobota upłynęły bardzo miło, towarzysko, nowi, ciekawi ludzie, dobre jedzenie i deszcz, który towarzyszył nam całą sobotę!! Wczoraj niestety nie było już tak uroczo, gdyż cały dzień walczyłam z problemami żołądkwymi :( Mój Brat, łącząc się ze mną w bólu :) wysłał mi piosenkę stosowną to sytuacji, która towarzyszyła mi cały wczorajszy dzień :)

Myślę, że na poniedziałek również pasuje :)



Komentarz YouTubowy: "najbardziej optymistyczna piosenka pesymisty"

 Udanego tygodnia Wam życzę :)


Komentarze

  1. Witam gratuluje otrzymałaś ode mnie wyróżnienie ;-) zapraszam po odebranie nagrody^^
    http://kaoriart.blogspot.com/2013/01/zimo-idz-juz-sobie.html
    Pozdrawiam serdecznie Kaori^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty