SA fashion - January 2013

Zapraszam na nowy cykl blogowy :)

Postanowiłam pokazać Wam trochę południowoafrykańskich trendów, trochę mody, trochę dizajnu, trochę kolorów. Nie zabraknie też bibelotów :) Podczas, gdy w Polsce zima i lada moment zaczną się zimowe wyprzedaże (a może już się zaczęły?) tu rządzi lato i letnie klimaty :)

Chciałabym, żebyście zobaczyli, że Afryka to nie koniec świata i że w kwestii mody również ma wiele do zaoferowania!

Enjoy!!!


 Uwielbiam tę sukienkę :)




A na koniec akcent meksykański :)

 :)

* SA - SOUTH AFRICAN :)

Komentarze

  1. Z czwartego zdjęcia, po lewej - chciałabym taką sukienkę ;)I te wszystkie sandałki, boskie. Ja chę żeby było już lato :/ Bardzo kolorowo tam i to mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. moda modą (zresztą całkiem fajna) ale ta opalenizna.... ehhhhh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to zabrzmi dziwnie, ale jakie było moje zdziwienie kiedy dowiedziałam się, że czarne panie też się opalają! Dlatego też noszą parasole chroniące je przed słońcem :)
      I naprawdę jest różnica przed i po kąpieli słonecznej :)

      Usuń
  3. Bardzo trafiłaś w mój gust. Kolory, dodatki to jest to co uwielbiam.
    Świetne i bardzo inspirujące !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty