TSITSIKAMMA NATIONAL PARK



Zaprezentuję Wam dzisiaj kolejne miejsce ze ścisłej czołówki NAJpiękniejszych zakątków RPA! Obok Przylądka Igielnego - drugi raj na ziemi :) Tsitsikamma to jeden z wielu tutejszych parków narodowych, bez wątpienia mój faworyt! Mieści się na południu kraju i ciągnie się na długości 80 km wzdłuż wybrzeża. Gęste lasy, strome klify i niesamowita roślinność fynbosu a do tego ocean ... 
- niezapomniane wrażenie! 






 Na terenie parku znajduje się słynny most, podwieszany, ogromny ...























































Komentarze

  1. szczęściarze !!!
    pozdrawiam z zaśnieżonego Wiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! dlaczego Ty się tak nad nami znęcasz??? :D AGNESSSSSS!!!!! jak możesz???
    takie zdjęcia, tyle słońca, bujna zieleń, turkus wody, Wy prawie że w stroju Adama, w środku zimy nam pokazywać?? przecież to graniczy z torturami!!!

    A teraz na poważnie - zazdraszczam takich widoków, słońca! Piękne miejsce, może kiedyś się ta wybiorę! Kto wie =)
    Pozdrawiam i czekam na więcej takich zdjęć, bo aż poczułam ciepełko na mojej twarzy bijące z monitora!
    Żanet

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś :) Foty piękne, ale my tutaj w zimowym kryzysie ... ;) Odliczamy dni miesiące, tygodnie, dni do wiosny... :):):) Ale fakt miło pooglądać zdjęcia i pomarzyć:):):) pozdrawiam Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Drogie,
    Cieszę się, że chociaż tak mogę Wam umilić zimowy kryzys i zaśnieżony styczeń :)
    Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. swego czasu ja też wyglądałam wiosny i wyglądałam... no i się doczekałam lata na całego :) tego też Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty