Candy AFRYKAŃSKIE

Zainspirowana wszechobecnymi candy, giveaway :)
postanowiłam zorganizować pierwszy konkurs dla Was, 
Drodzy Czytelnicy :)

Do wygrania kilka afrykańskich bibelotów!

1. Drewniane, kolorowe kolczyki.
2. Magnes na lodówkę z wdzięczną zebrą i napisem: The wonder of Africa.
3. Breloczek z flagą RPA :)


Co zrobić, aby wygrać?

1. Zostawić komentarz pod tym postem i napisać, choćby jedno słowo,
 z czym kojarzy Ci się Afryka?
2. Umieścić podlinkowany baner konkursowy na swoim blogu 
(dowolnie: pasek boczny, dolny, górny, post).
3. Będzie mi też bardzo miło, jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych, 
ale nie jest to obowiązkowe :)

p.s. jeśli ktoś nie ma bloga - również zapraszam do zabawy, proszę tylko zaznaczyć to w komentarzu a potem, w razie wygranej, poproszę o maila:)

oto i baner:


Konkurs trwa do 13 lutego a zwycięzcę wylosuję i  ogłoszę 14 lutego, w Walentynki :)

Zapraszam!

Update 10.10.2013 :)

Kochani, bardzo proszę o wpisywanie swoich imion i najlepiej pierwszej litery nazwiska.
Niestety, anonimowe wpisy nie będą brane pod uwagę :(

Komentarze

  1. czyżbym była pierwsza? :)

    natura, zwierzęta, wolność
    taniec, radość obrzędy
    kolory plemiona tradycje
    tajemnica

    Oby kiedyś udało mi się pojechać do Afryki, bo teraz to głównie tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Jesteś pierwsza :)

      p.s. trzymam kciuki, żeby się udało, bo warto!

      Usuń
  2. Mnie Afryka kojarzy się teraz najbardziej z Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak mi miło:)

      Podaj, proszę jeszcze swoje imię:)

      Usuń
    2. Aneta :) zgaduj dalej :)

      Usuń
  3. też spróbuję szczęścia... :)

    Afryka = Słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory Afryka kojarzyła mi się z dzikością, a teraz tak jak mojej poprzedniczce komentarza, kojarzy mi się z Agnieszką i Jaśkiem i kombinowaniem jak choćby na chwilę się tam znaleźć. Ale byłoby cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czym kojarzy mi się Afryka?? Z Murzynkiem bambo =) Mam nadzieję, że nie zostanie to odebrane po rasistowsku =) Ale tak właśnie kojarzy mi Afryka! I jeszcze ze słońcem, z safari, z dzikimi zwierzętami, lwami, słoniami, żyrafami. Pustyniami, dzikimi plemionami... I mogłabym tak bez końca ;)
    Magnes boski! Powiększyłby moją kolekcje na lodówce!
    Pozdrawiam cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeśli o mnie chodzi, nie zabrzmiało to rasistowsko:)

      Słońce, o taaak!
      Safari - też.
      Zwierzeta - jak najbardziej:)

      Witam!

      Usuń
    2. No to fajnie ;)

      Update - my name is Żaneta =)

      Usuń
  6. Hejka!
    Afryka to dla mnie przede wszystkim ZAPACH!

    Serdecznie pozdrawiam

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się!!! Cudowne kolczyki i breloczek fajny a magnes mnie rozbroił całkowicie:))

    Aftyka skojarzyła mi się od razu ze słoniem a później jeszcze z żyrafą, zebrą i z nosorożcem. Następnym skojarzeniem był piasek a za piaskiem posypały się kolejne skojarzenia: samochód terenowy, zachód słońca, pająki, moskity, pustynia, wielbłąd, itd. itp.:))

    Serdecznie pozdrawiam Cię z Francji :) (też wyjechałam za głosem serca:D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Afryką kojarzą mi się piękne kobiety z długimi szyjami zdobionymi masą kolorowych naszyjników :)
    A agnesssinafrica to u mnie top 1 wśród linków travel blogs :)

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. HOME !!
    Lauriëtte

    OdpowiedzUsuń
  11. Afryka to miejsce które bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć !!! I moi cudowni znajomi, których chciałabym zobaczyć jeszcze bardziej !!!

    Buziaki śle Sylwia W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że to właśnie z nimi mi się kojarzy nieustannie od 1 maja 2012 roku ;)

      Usuń
  12. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl
    Afryka kojarzy mi się z pieknymi krajobrazami, oryginalnością i dzikością.:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Murzynek Bambo z pierwszej czytanki",palmy,dzikie zwierzęta,swoboda,pustynie... Ciocia Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Afryka kojarzy mi się ze słońcem...

    bloga nie posiadam, mój email: gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ...i ja i ja...(największą chrapkę mam na magnes he he...
    ...obserwuję już dawno więc banerek wklejam...
    ...pozdrawiam zimowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a no tak-Afryka kojarzy mi się(i już chyba zawsze będzie) z....-Tobą:)...

      Usuń
  16. Witaj :) To będzie moje pierwsze Candy :)
    Pierwsze co gdy pomyślę Afryka, to słońce, dzieci i żyrafy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Agnieszka lub też Nina, która marzeniami żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Afryka kojarzy mi się z dzikością, pięknymi zachodami słońca, z plemionami i ich życiem.

    Już lecę wstawić banerek.
    Afrykę uwielbiam, zachwyca mnie w niej wolność :)
    Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiedzieć czemu ...AFRYKA kojarzy mi się z ... zebrą, hipopotamem, lwem i jeapem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi Afryka kojarzyła się zawsze z głodem, biedą i misjonarzami. Dzięki Wam będzie kojarzyć mi się również z przepięknymi krajobrazami, niesamowitymi miejscami, zwierzętami. Pozdrawiam z Warszawy Justyna L. (niestety nie mam swojego bloga).

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie Afryka przede wszystkim kojarzy się z filmem "Pożegnanie z Afryką", ale też z pięknymi krajobrazami, egzotycznymi miejscami, dzikością...Bardzo chciałabym odwiedzić ten kontynent.
    Pozdrawiam Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  21. O...jeszcze zdążę ! :)
    Afryka - szczerze mówiąc moje pierwsze skojarzenie to bieda, to dzieci z dużymi brzuszkami wydętymi od głodu, to akcje humanitarne ale także dzikość zwierząt i niesamowite widoki wokół.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie Afryka kojarzy się z prostotą życia, dziką naturą i z ..." W pustyni i puszczy"

    OdpowiedzUsuń
  23. Afryka : pierwsze skojarzenie Afric Simone-Ramaya, jak byłam małą dziewczynką ta piosenka (tata miał adapter i jego płytę) podrywała do tańca o każdej porze :) drugie skojarzenie : słońce!!!!! kocham słońce, a tu gdzie mieszkam tak go mało.....no i jeszcze trzecie: pokój mojej córki...zafascynowana Afryką, mnóstwo tam obrazów, zdjęć, masek....:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Afryka :)
    * kontynent prażącego, ogromnego, pomarańczowego słońca,
    * dzika przepiękna natura sawanny i lasów tropikalnych
    * ogromne skupisko różnorodnych zwierząt
    * dzikie plemiona, kultury, ciekawe tradycje i zwyczaje, przecudna paleta kolorów
    * przepiękna ale i bardzo niebezpieczna pustynia
    * piramidy, karawany wędrujące przez pustynie i szukające odpoczynku w oazach
    * kontynent dwóch skrajności: ogromnego bogactwa szejków i biednych cierpiących głód (zwłaszcza te wychudzone dzieci z których ogromnych oczu wyziera smutek) - łączy ich tylko ogromny brzuch (jeden z nadmiaru a drugi z braku jedzenia)
    * przepiękna muzyka, cudne rytmy afrykańskich bębnów
    Moje największe podróżnicze marzenie :0
    Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty