Garść inspiracji ...

Nigdy jeszcze nic tam nie kupiłam, często za to zerkam na stronę i podziwiam kolory, wzory, piękne zdjęcia. Nie często się zdarza, żeby newsletter tak cieszył oko. Mowa o Anthropologie. Znacie? A może już coś tam zakupiłyście? Jeśli już tam trafiłyście to na pewno wiecie o czym mówię, jeśli nie - trzeba nadrobić ;) Tymczasem miks tego, co najbardziej wpadło mi w oko!



Wszystkie zdjęcia pochodzą STĄD

Po więcej trzeba sięgnąć TU ( i blog). Czekam na Wasze opinie! 
Jeśli zdecydujecie się na zakupki też dajcie znać :) Miłego wieczoru!



* powyższy post nie jest żadną formą reklamy, powstał jedynie z chęci podzielenia się z Wami tym,
   co mnie inspiruje :)

Komentarze

  1. ahhhh... to byl jeden z moich ulubionych sklepow za Wielka Woda!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wzory , a ubrania BOMBA !
    Super sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka w drugim miksie jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zwiewne tuniki, sukienki i koszule są świetne! Spódnica jak z zawiniętej chusty też! Zdarza mi sie kupować ubrania z netu ale niezbyt często. Muszę przymierzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zwłaszcza jeśli na przesyłkę czeka się dłuugo i potem klops, coś nie pasuje..
      Ale zainspirować się warto!

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie.
    Wszystkie rzeczy bardzo w moim guście :) chyba muszę ich odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest przeboskie...na kimś...ja jakoś źle się czuję w kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorąc pod uwagę różnorodne gabaryty kobiet wszelakich (głównie siebie) uznaję, że to kolekcja dla szparagów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty