SA fashion - may 2013

Maj majem a tu jesień na całego. Liści na drzewach coraz mniej. Wieczory coraz chłodniejsze. I bardzo łatwo o przeziębienie, czego jestem najlepszym przykładem! W ciągu dnia (teraz 20 stopni ciepła), na słońcu trzeba się rozbierać do podkoszulka, natomiast od godz. 18 moim najlepszym przyjacielem (zaraz po Mężu oczywiście) jest śpiworek :) Ech, Afryka.. No ale tym nietypowym wstępem chciałam Wam zaprezentować kawałek maja w południowoafrykańskiej modzie! Dzisiaj akcesoria w roli głównej ...

Zapraszam!


Torebki, torebki ... moją faworytką jest ta pasiasta ze zdjęcia na dole :)

Sukieny, fajowe :) Która bardziej Wam się podoba? Mi ta z lewej!

No i butki, właśnie na nie "zachorowałam" !
(związek ze wspomnianym wcześniej przeziębieniem przypadkowy ) :)

 I na koniec bardziej stonowane propozycje :)


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki jak dla mnie zbyt eleganckie, ale ta pasiasta jest super.
    No i te dwa sweterki bardzo bym chciła miec :)

    Dużo zdrowia życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Burberry pomarańczowa świetna. Mnie sukienka z prawej bardziej przypadła. To przez kołnierzyk:) I koszula z pagonami też super. A buty, noooo, też bym przygarnęła. Zdrowiej! Ja walczę ( a własciwie to się poddałam) z katarem siennym czy innym dziadostwem alergicznym. Bywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już właściwie ozdrowiałam, tylko kaszlisko okrutny pozostał!
      Katar sienny, kaszel jesienny, ech.....

      :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty