JA TO JA & Creative Blog Award :)

Witajcie poniedziałkowo :)

Weekend minął nam stacjonarnie. Pochrupałam sobie trochę witaminek, popijałam je rosołkiem (Męża produkcji) i zagryzałam czosnkiem. Wszystkie działania przerywane były drzemkami, gdyż senność mnie ogarniała okrutna i nie było na to rady! Ale dzisiaj już samopoczucie o niebo lepsze więc postanowiłam opowiedzieć Wam o zaległych wyróżnieniach. Zaległych, gdyż czekają na "publikację" już grubo ponad miesiąc. Tak więc od początku...

W kwietniu  Kasia na rozdrożach zaprosiła mnie do fotograficznej zabawy pod tytułem "Ja to ja" :)  Jeśli jeszcze nie byliście u Kasi - polecam wybrać się do Niej czem prędzej :) A zabawa polega na tym, aby za pomocą zdjęć opowiedzieć nieco o sobie. A tematów jest kilkanaście! Dziękuję Kasiu za zaproszenie do zabawy!  No to zaczynamy!

1. Codziennie widzisz:























Cytrynki rosnące za oknem :)

2. Ubranie, w którym mieszkasz:






















Baleriny, chusty, szale, apaszki. W różnych kolorach, kształtach i z różnych materiałów!!!

3. Ulubiona pora dnia:



Każda, byle słoneczna :)

4. Coś nowego:


































Prezent od Męża. Idealnie trafiony!!!  Najnowsza powieść Lauren Beukes.
Książeczka z aurografem :) Dziękuję :)
Wkrótce opowiem Wam więcej o tej autorce i jej książkach!

5. Właśnie tęsknisz za:


























Za moją kochaną Zosią !!!!

6. Piosenka, która chodzi Ci po głowie:


Mogę słuchać bez końca, klimat nieco, hmm, jesienny?

7. Nagłówek Twojego tygodnia:



Jesień!

8. Najlepszy moment tygodnia:



























Nie, nie o samej rybce mowa (chociaż była pyszna), ale o wspólnych, rodzinnych posiłkach. Uważam, że to ważny element każdego tygodnia życia. Taki, który warto celebrować!

9. Kim chciałaś być jako dziecko:

Hmm, tancerką ( niespełnioną profesję realizuję obecnie z Mężem) ale też aktorką, piosenkarką ( mama nie raz miała problem ze znalezieniem wałka), baletnicą, nauczycielką ...

10. Nie rozstajesz się z:



























Moim fajowym kalendarzem.

11. Co można znaleźć na twojej liście marzeń:

Źródło: www.nikon.pl 


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia:

Co zrobić, kiedy od razu wpadł mi w oko? :)

13. Coś, co robisz cały czas:


Bloguję!

14. Zdjęcie tygodnia:


































Jesienne róże. Piękne w swojej niedoskonałości.

15. Ulubione słowo, wyrażenie:



BI-BE-LOT

16. Najlepszy moment roku:



Spędzony nad Oceanem ...

17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić:



Mój Jaś :)

Taka to jestem ja.

Do zabawy zapraszam inną Kasię z Wiednia, która chociaż wirtualnie, jest mi bliska :) a na Jej bloga zaglądam baaaardzo często!

Innym odznaczeniem obdarowała mnie Karolina z Hemma hos Johanssons. A mowa o Creative Blog Award! Nie ma to jak usłyszeć, że jest się MUZĄ czyjąś, radość to wielka, zwłaszcza z tak wyjątkowych ust, tym bardziej dziękuję!!!!  Zadaniem było marzenie swoje zdradzić, co też na blogu Karoli uczyniłam :) A że już kiedyś brałam udział w tej konkretnej zabawie, tym razem nie nominuję koleżanek. Takie małe nagięcie zasad!












Dziękuję Drogie Panie :)

Komentarze

  1. Pieknie, kolorowo u Ciebie :)) Tylko ta jesien... :P Chociaz u mnie tez zdecyodowanie jesiennie, leje jak z cebra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią - czasem słońce czasem deszcz :)
      Ja osobiście za deszczem tęsknię ...

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy.
    Widzę, że kilka kolejnych rzeczy nas łączy :)

    No i gratuluję wyróżnienia oraz dzisiejszej wygranej w "Galerii Pod Chmurką" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a jakie to rzeczy? Zdradź co nieco :)
      I dziękuję podwójnie - bardzo się cieszę z wygranej!!!

      Usuń
  3. Jeju, a ja wyczytałam, że Ty napiszesz nam o zaległych WYPRÓŻNIENIACH i myślałam sobie, że o-o-o czego ludzie nie wymyślą... Cieszę się, że doczytałam się "wyróżnień"... Uff...

    OdpowiedzUsuń
  4. cytryny!!!! podeślij mi kilka!
    uwielbiam Twojego bloga - zawsze tyle słońca z niego pucha!

    Piękne, radosne zdjęcia! Dobrze tam macie =) Fajnie móc poznać bliżej kogoś, kogo się zna tylko wirtualnie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Zgadzam się co do wirtualnego poznawania - czasami blogowe znajomości bardzo pozytywnie zaskakują :)

      Pozdrawiam również!

      Usuń
  5. Piękne Twoje zdjęcia, ale to zdjęcie Was jako tańćzącej pary mnie powaliło ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję!
      A zdjęcie sprzed zamążpójścia :)
      Też mi się podoba!

      Usuń
  6. No co ja zrobię że muzisz mi muzo!!! Gdzie indziej mogłabym spotkać się oko w oko ze słoniem, wąchać wirtualnie banany prosto z drzewa i czuć powiew bryzy z oceanu jak nie u Ciebie!!! You're worth it:))) No i niech się spełni. Jasiu!!! czytasz???:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rumieńcem oblałam :P
      Dziękuję!

      Jaś czyta i działa :)

      Usuń
  7. U, ale piknie tam codzień wygląda i kolorowo! Idę tańczyć zaklinanie deszczu, coby też troche takiego pięknego niebieściutkiego nieba się i u mnie pokazało! Pozdrowienia i dzięki za fajowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tańce pomogły i już świeci słońce!
      Dziękuję i również pozdrawiam!!!

      Usuń
  8. To jest niesamowite, u nas taka śliczna wiosna, wszystko rozkwita i za każdym razem jak otwieram Twojego bloga zaskakuje mnie jesienny widok, chociaż przecież wiem, że taki tu będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam Twoją słabość do balerin, apaszek i bibelotów.Oby dużo i oby kolorowo!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty