Wyzwanie majowe: 4 OWOCE/ May challenge: 4 FRUITS

Witajcie,

Dzisiejszy temat wyzwania to OWOCE.

RPA oferuje wiele atrakcji, w tym też dostęp do wszelkich orientalnych owoców. Granadilla, lokalne banany, kokosy, kumkwaty, awokado... do wyboru, do koloru :) Pomarańcze sprzedawane są w 5kg workach. Przez cały jesienno-zimowy okres można kupić je za bezcen i potem codziennie  delektować się świeżo wyciśniętym sokiem. Papają objadałam się nieprzyzwoicie przez pierwsze miesiące pobytu tutaj aż przyszła chęć na poczciwe jabłka. Soczyste, chrupiące, smakowite!


Komentarze

  1. Czytałam, że jest bardzo wiele odmian bananów i nie zawsze są smaczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, zapewne te przemysłowe nie smakują najlepiej ;)

      Usuń
  2. Ach, jak kolorowo, owocowo, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smacznie :) Mam ochotę na takie soczyste owoce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że smakowicie, to jeszcze znakomity układ kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam swiezowycisniety sok z pomaranczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. To w środku to papaja? Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mi narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne! ależ te owoce dzisiaj megapozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze Ci tych świeżych owoców :)
    Pysznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham egzotyczne owoce !
    Pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja mogłam jeszcze u ciebie nie być?
    Idę się zagłębiać w inne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie - aż mi się ciepło zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  13. tak soczyste, że zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to Twoje zdjęcie smakowicie wygląda :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  15. Plantain to Ci zazdroszczę! Czasem można gdzieś dostać ale rzadko, a tak je lubię. Smażone, z odrobiną chilli. Pyyyyychaaaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie mogę się przekonać do smażonych bananów, ani w cieście.
      Nie przemawia do mnie ich konsystencja w takim wydaniu :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty