Wyzwanie majowe: 7 BUZIAK/ May challenge: 7 KISS

Witam Was serdecznie ostatniego, siódmego dnia majowego wyzwania fotograficznego Uli. Bardzo Wam dziękuję za liczne odwiedziny, komentarze i miłe słowa. Nowych Odwiedzających - zapraszam na dłużej; Stałym Bywalcom - cudownie, że jesteście :)























Całuśnej niedzieli życzę :)

A że dzisiaj w RPA (i wielu innych krajach) obchodzony jest Dzień Matki - Wszystkim Mamom Wszystkiego Dobrego z Okazji Ich Święta :) 

































XOXO

Komentarze

  1. Twoje wydanie ust bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę będę tu i mnie z tąd nie wyrzucisz :)
    Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki Ago ;) Cudownej niedzieli kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tutaj naukowe podejście do pocałunki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "touch given with lips" piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle niesamowita interpretacja i fantastyczne ujęcie! Obiecuję wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega interpretacja! Pomysł genialny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię również do mnie na majowe wyzwanie fotograficzne.

    Pozdrawiam! Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Afryka? bede zagladac czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja dziękuję:) Puss puss, jak o buziakach mowa:))

    OdpowiedzUsuń
  11. czy wczraj również w RPA kwiaciarnie przeżywały oblężenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. Podoba mi się Twój blog. Fajna kolorystyka, ciepła dla oczu. Po za tym można znaleźć ciekawą treść i oryginalne zdjęcia. Podoba mi się tu. Dołączam się do obserwatorów, aby odwiedzać częściej Twojego bloga. : 3

    No i zapraszam na swój blog, oczywiście - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty